Te, te, te och te.

Nu är jag inne på min 4e mugg te idag.
En med bara basilika, en med basilika och kanel
och två med hallonblad. Fasiken något måste ju hjälpa?
Och snart om typ en eller två dagar är ananasen mogen
också. Då blir det de också hehe. :P

Annars är jag trött phuu. Blir nog verkligen att sova tidigt
idag, känner mig helt slut i kroppen.
Ska ju upp tidigt imorgon också eftersom jag måste lämna
urinprov innan halv tio. Usch och sen upp tidigt på
onsdag också ojojoj min kropp lär ju få en chock. ;)

Nej nu blir det tv iaf. :)


Kommentarer
Postat av: lassika

Bara du inte blir hård imaggen av allt te som du dricker. KRAMIS

2009-03-24 @ 07:47:38
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: lassika

Pröva recinolja, Pizzerian öppnade första mars i år. Dem har varit på semester hem. snart kan dom nog inte vara borta så länge för pojken börjar snart i skolan. KRAMIS

2009-03-24 @ 08:10:07
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0