Klagoinlägg?

Igår var super trevligt, jag och tre grabbar. :P
Vi åkte först till Södertälje å hämtade upp
Henrics ena kompis Petta och sen åkte vi mot
Gnesta, väl där så höll Tobbe på med tacosen.
Hans sambo + hund var inte hemma dom var hos
hennes föräldrar tror jag de va. :)
Han visade oss iaf runt i huset super fint.
Och sen satt vi å prata massor och hade de trevligt,
sen vart de käk, massa massa gott. :D
Melodifestivalen blev det sen också, förstår inte för
allt i världen hur i helvete "snälla snälla" kunde gå
vidare, jag trodde dom drev med oss!
Efter det så kollade vi lite på nån film, men Tobbe satt
och sov i soffan (sliten sen dagen innan) så vi bestämde oss
för att åka hem, det var ändå skönt att det inte blev
super sent jag menar vi var inte hemma fören efter tolv iaf.
Då stupade vi i säng direkt.

Idag så sov vi inte så länge Henric gick upp vid nio och jag vid
halv tio, då blev de frukost och lite tvtittande.

Annars idag så får vi se om Micke skulle komma hit å käka,
han skulle ut igår så ingen ide att ringa ännu. ;)
Men idag blir det iaf fläskfilegryta och pressad potatis.
Henric sitter och pluggar för fullt också, han har ju tenta på
fredag i organkemi så är massa streck och bokstäver
(som de ser ut för en okunnig - mig) som dom ska lära sig.

Fasiken va jag är trött på att vara gravid, det trycker och spänner åt
alla jävla håll.
Fast ändå är det som att magen blivit mer hängande (sladdrigare?)
på undersidan/nedredelen av magen, blir det så när den sjunker eller?
Även fötterna och händerna är svullna nu konstant och idag även ansiktet.
Det är jobbigt med händerna för att det gör ont i dom om man ska
göra något då, och fötterna typ dunkar det i om man står upp eller sitter
med bena neråt. Ansiktet är bara jobbigt ögonen rinner och de känns
som jag kisar (ni vet drar ihop ögonen lite) hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Mia

haha, jaadu man kan ju undra =)

2009-03-08 @ 12:06:51
URL: http://theo070723.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tassar förbi o tipsar om ännu en kulig tävling hos mig:



http://uj76.blogspot.com/2009/03/moonkids-tavling-hos-tant.html



Ha en überskön söndag!



Kram

2009-03-08 @ 12:11:16
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0