Film.

Har inte blivit något gjort idag faktiskt.
Har käkat lunch och sitter och tittar på film nu.
Kollar på Marley & Me, både rolig och ledsam film.
Bra skådisar också. :)

Ska nog göra mig någon kopp med te snart tänkte jag.
Har blivit att jag har druckit de på kvällarna annars men
borde ju inte spela någon större roll när man dricker det.

Borde ju som jag tjatat om tidigare dammsuga men njae
känns inte som att orken finns ännu iaf.

Fint väder är de ute också men mina fötter är så svullna
att det bara är jobbigt om jag ska försöka sätta på mig skorna.
Trycker och gör ont åt alla håll då.

Får se om jag ska kolla på Bedtime stories och/eller Bride Wars.
Båda verkar roliga så får se hur det blir. Vi har ju FORTFARANDE inga
kanaler att titta på så kan vara bra att ha något att titta på ikväll också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0