Jävla skitäckelhelvetes dag!

Det känns som att det blir mycket negativt skrivande
i min blogg just nu, och jag kommer fortsätta idag
eller iaf nu.

Natten var som så att Henric vaknade tidigt som fan kl 4,45!
Och var pigg och då låg han och störde sig på att jag andades
tungt, jag är ju täppt i näsan konstant men har börjat med koksalt
på kvällen och de hjälper men framåt morgonen är jag helt
täppt och då funkar inte ens koksaltet så då får det liksom vara.
Så låg och började prata om att Julia rörde sig mycket och massa
sånt och varje gång jag precis höll på att somna så börjar han prata.
Gaah!
Tillslut somnade han om en sväng och jag med, sen ringde hans klocka
och han gick upp å käka lite och sen plockade han ihop sina papper
som låg i HELA vardagsrummet. (hans vattenflaska hade läckt i väskan
igår hehe så allt var tokblött.)
När han åkt somnade jag direkt sen var det bara att gå upp vid nio,
käkade frukost och sånt och satte mig vid datorn för jag skulle kolla nr till
bilverksaden i Akalla, jävligt kul en felsökning som man måste göra för att
få reda på vad det är för fel på det med ratten kommer gå på mellan 800-2500kr!!!
Och det får vi själva betala, sen om dom anser att felet är vårat fel få vi även
betala det annars blir det nollat och Svenska bil får stå för det.
Så det blir säkert en jävligt rolig summa ist typ 10 000kr gissar jag på, någon
mer som vill gissa eller? Eller ännu bättre någon som vill betala åt oss?!
Fick iaf till svar att det inte har något med displayen att göra och att vi måste
komma in på en felsökning då.
Jag ringde Tobbe för att kolla om han visste vad det kunde vara men han visste
inte men tipsade om att vara stenhård och att köra med att man vill träffa chefen.

Skulle även ut på blogg.se för att skriva ett snabbt inlägg tänkte jag innan jag skulle
åka men det funkade inte, då skulle jag ut och kolla ett nr på facebook men det funkade
inte heller!! Och så prata jag med Anna och för henne funkade det, va fan går allt emot
mig idag eller vad?!

Jag åker dit och får samma svar från killen som inte kan något att det inte har något
med arbetet som dom har gjort att göra och därför tänker dom inte att stå för det.
Men något HAR ju hänt när dom har haft bilen men det tänker dom inte ta på sig.
Solfilmen säger han att dom inte vet om dom kan ha repat men att den kan dom nog
stå för ändå, och att jag ska prata med min glasmästare för att kolla vad det är för
solfilm så dom kan kolla med deras glasmästare om han ska sätta dit de.
Bara det att solfilmen som vi har på bilen är specialbeställd till oss och finns inte
ens att få tag på längre så det kan dom lycka till med.
Så fan om dom säger att deras glasmästare ska fixa det och vi får en annan solfilm!
Då kommer mina hormoner anfalla något så jävlar mycket!
Men har vi tur så säger dom att jag får lämna in den till våran glasmästare och
så får han fakturera dom direkt, lättast tycker jag!

Och det fanns en enda anledning till att vi ville lämna in bilen där vi gjorde det
och det är för att vi känner en kille som jobbar där lite halvt och vi vet att han är
jätte duktig och kan sin sak och vi blev lovade att vi skulle få honom att han skulle
jobba med våran bil, är det han som har gjort det då?! NEJ det är en annan snubbe
som har gjort det "som är minst lika duktig" Ja jo tack visst det har vi verkligen märkt!
Så jävla dåligt av dom, det jag sa när jag ringde dom var att vi BARA ville ha honom,
och det jag sa när jag lämnade in bilen var att vi BARA ville ha honom och dom säger
att "ja absolut det ska vi ordna" TACK SÅ JÄVLA MYCKET FÖR DET!!!!!!!!!!
Vi kunde då ist ha lämnat in bilen på närmare håll eller hos en annan kille
som vi känner som vi skulle fått tid hos direkt samma dag om vi ville men vi valde
att inte göra det för att vi ville ha den första killen som vi blev lovade!

Och min jävla TENS grej som jag ska hyra har inte kommit ännu heller!
Va fan kan ju vara kul om man hinner använda den INNAN hon kommer liksom,
annars har man ju kastat nästan 500kr i sjön, 500kr som är jävligt mycket just nu.

Henric ska ju få reda på hur det blir med CSN idag också, men så jävla bra som den
här jävla skit helvetes äckeldagen har börjat så kan jag svara redan nu han kommer inte
få något jävla CSN utan får börja jobba på måndag ist och får gå två månader utan
lön. Han har ju pluggat sen Januari och har inte fått några pengar så det känns jävligt
kul med två fucking jävla månader till då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jiss..fredag den 13 idag..får skylla på det !

2009-03-13 @ 18:17:11
URL: http://tuscha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0