Julklappar i mars.

Blev inte mycket vila på dagen alls, pappa ringde och fråga
om vi var hemma och så kom han.
Vi har "bytt" bil nu för ett tag eftersom vi ska få ny solfilm
på våran och han behöver inte ha sin super mycket
så då kan vi ha den vi har lite mer anledning att ha bil
hemma just nu hehe. ;)
Så plocka vi fram baslådan och lite sånt som ska ner till
volvon. Nu ska den verkligen säljas.
Har suttit och skrivit vad som ingår och sånt i den också,
så nu är det bara lite små fix sen åker den ut på blocket. :)

Sen åkte jag och pappa iväg till vinsta zoo för att han skulle köpa
kattsand och kattmat åt Lucifer.

När jag kom hem sen så blev det att fixa middag och sen har jag
kört en till tvättmaskin och vikt ihop all tvätt som jag tvättade igår,
ska nog se till att boka tvättstugan här någon dag iaf, måste
tvätta handdukar och hatar att använda handdukar som inte
är körda i torktummlaren dom blir ju som sandpapper då.

Fick hit mina julklappar idag också som jag lämnade kvar hos
mamma i julas, jag fick ju inte med mig allt så min lillasyster fick
ta med det hem när hon varit där uppe. :D

Fick även en toksöt klänning av lillasyster Isse idag. :)
Och till det ett par bruna och ett par rosa strumpor Julia kommer bli
så söt sen. :D
Så här ser klänningen ut.



Kommentarer
Postat av: Melinda

Jättefin klänning :D

2009-03-25 @ 22:41:11
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: lassika

Ja du det skulle inte vara så dumt att få. Men det blir dyrt att köpa. KRAMIS

2009-03-26 @ 12:58:22
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0