Ungmammagrupp.

Nu har jag kommit hem från ungmammagruppen.
Förstå åkte jag till bm som planerat,
äggvitan hade sjunkit så nu fanns det bara spår
av äggvita kvar och det är oki. Men får se om hon ringer
något mer sen isf har jag UVI så ännu är det inte "över".
Blodtrycket var bra samma som sist, var även liggandes
denna gång. Men huvudvärken är inte ett dugg bättre så
ska ändå dit på fredag för en extra koll, sen har jag ju vanlig
tid på måndag.
Men fasiken jag vill ju ha bebis innan det så jag hoppas att det
inte blir några mer besök. ;)

Jag sprang in en "snabbis" på affären innan jag åkte till mammagruppen,
skulle köpa bananer och så tänkte jag lösa in min trisslott samtidigt,
vann 50kr så skulle ta ut en ny lott och 25kr i vinst.
Hon var helt sjuuukt seg som satt i kassan jag har aldrig varit med om
något värre tog fan fem jävla minuter! Hon fattade verkligen ingenting.
Blev världens kö och alla bara stirrade på henne. Helt knäppt.

Mammagruppen var trevlig som sist jag blev aningen sen men det
gjorde inget var iaf trevligt. :D
Hihi hon som ska ha fyra dar före mig hade inte heller fått ännu.
Hon blev skit nojjig när jag var sen och var helt säker på att jag åkt in
och blivit igångsatt (var ju henne jag träffade i måndags hos bm).
Var en bebis där som var strax över två veckor åhh hon var så liten
och söt och snäll sa inte ett pip. Bara låg och tittade när hon inte sov.
Vi fick även våfflor där idag väldigt väldigt gott. :D
Men nu är jag hungrig igen hehe Henric skulle göra lunch idag men hm
just nu tränar han framför tven så får väl ställa mig och göra min egen mat
som vanligt. :P

Nej nu blir det lunch och sen vila är jätte super duper trött.

Kommentarer
Postat av: Melissa

haha nee men eftersom min var borta förra veckan å jag va på G att öppna mej så händer det ju saker för mej iaf men d där e ju olika från pers till pers



2009-03-25 @ 15:28:19
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Melissa

men iofs vare konstigt svar från din BM hon kunde väl ändå ha känt om d hade hänt nått tycker jag..

då vet du ju på ett ungefär om värkarna hjälpt eller inte lixom :O

2009-03-25 @ 15:29:19
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: PetramedAochE

Nu får bebis komma snart tycker jag :D

2009-03-25 @ 16:45:21
URL: http://PetramedAochE.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0