Tacoskväll.

Dagen började bra vi sov länge vilket var skönt.
Sen flörtade jag till mig scones till frukost också. :)
Så medans jag låg kvar i sängen så gjorde Henric
scones. :D
Sen fixade vi oss lite för vi bestämde oss för att åka
tll båtmässan, jag har ju inte varit där innan.
När vi kommer dit så finns det inte en enda jävla parkering
och vi får till svar "ni kan cirkulera runt lite och hoppas på
att någon åker" haha eller inte tänkte vi så gärna ville
vi inte gå på mässan så vi åkte hem. :P
Eller vi åkte då till vällingbycentrum, skulle handla lite små saker
som inte blev av igår typ GODIS!!!!!!!!!
Vi kilade även in på Clas Ohlsson och köpte grejer så vi kunde sätta
upp sladdar i taket, äntligen.

När vi kom hem så började Henric direkt sätta upp sladdarna och jag
började med kladdkakan, då ringer Henrics kompisar och frågar om
vi inte ska komma dit idag dom skulle dricka några öl och göra tacos
och skulle tycka de va kul om vi hängde på.
Så då blev de bestämt att vi åker dit ist. Micke skulle ändå inte
hinna komma idag så han kommer ev imorn ist.
Så kladdkakan får vänta lite. :)

Men de ska bli trevligt att åka dit vi har inte varit hos dom något.
Dock så känns de inte lika kul att de är jag som kommer få köra hem
i natt då jag redan nu sitter och gäspar.

Kommentarer
Postat av: lassika

hoppas att ni fick trevligt. KRAMIS

2009-03-08 @ 09:03:42
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0