Svullen tungpiercing.

Phuu idag är det segt som det känns varje dag.
Jag skulle absolut kunna sova mera och mycket mera
men man borde väl kanske få något gjort också?
Jag förstår inte hur lägenheten kan se ut som ett halvt
slagfält direkt? Ändå plockar jag hela tiden tycker jag.

Jag har förresten tagit ut min tungpiercing eller bara för nu
tungen blev ju irriterad av någon och ville inte gå ner i
svullnaden så tog ut den och har kokat den så ska vänta ett tag
till och sen åker den i igen. Även om jag har haft den i snart 6år
så är det ju helt olika hur fort det växer igen så vill fasiken
inte riskera något har ju inte haft den ut längre stunder innan heller.

Ska ringa min BM imorgon också får se om jag får komma och göra
en urinsticka och kolla äggvitan, är ju väldigt svullen så ska kolla
om jag har åkt på havandeskapsförgiftning tydligen kan det vara ett
symptom till det, men blodtrycket ligger ju bra så det är de säkert inte.

Nej nu SKA dammsugar jäveln fram och så är det bara!

Kommentarer
Postat av: Anna

tog ur min piercing för mer än en månad sen tror jag. kommer inte sätta i den förrän efter förlossningen :p

2009-03-22 @ 16:33:43
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: Louise - [ Mamma till Eddie ]

som du kanske vet (?) så var john och min mamma med på förlossningen. och min mamma TVINGADE mig ta ut min tungpiercing, bara för hon sa att jag kanske skulle bita mig i tungan, å jag tkr nog ändå du ska göra det då med. för man tar ju iiiiiiiiiiiii :P hehe puss!

2009-03-22 @ 19:57:22
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0