Smärtlindringskurs.

Natten har varit riktigt jobbig,
jag har haft ont i ryggen, täppt i näsan och ont i halsen.
Great de innebär en massa jävla snarkande som i sin
tur innebär att Henric väcker mig för att han inte kan sova..
Och innan jag väl kunde somna om efter varje gång, eller
väl somna första gången.. Usch...
Tillslut så somnade Henric och jag kunde somna efter det,
men då ringer ju klockhelvete "direkt" och då var det bara att
pallra sig upp, frisörtiden väntade ju inte.
Så klockan tio var jag hos frisören, nöjd med klippningen
än så länge men brukar alltid ta nån dag innan jag ser om jag
verkligen är nöjd eller inte.
Har iaf kvar längden och sen är det bara uppklippt så är väl kanske
inte en super stor skillnad men jag gillar mitt långa hår och då går
det ju inte att göra så mycket heller.

När jag sen var klar så tog jag en snabbis till apoteket, behövde
nya halsbrännetabletter tog den sista i natt.
Sen hem och la mig å sov ett tag till.
Vid ett vart de lunch för att sen skulle vi bege oss till Vällingby (igen
för min del), nu stod det BM besök på schemat.
Allt såg jätte bra ut och hon kollade med ultraljud så att
huvudet verkligen låg neråt (en rutin dom har).

SF
: 35cm.
Hjärtljud 148.
HB: 138.
Blodtryck: 120/70
Socker(vet inte vad de heter) 5,1.
Och hon ligger fortfarande fixerad.

Vi pratade en hel del om förlossning och sånt idag med,
fick även skriva en sammanfattning om det var något speciellt
vi ville eller tänkte på men både jag och Henric är ju väldigt öppna
så vart inget speciellt där. :)
Sen fick vi välja BVC för framtiden också.

Efter det satte vi oss och väntade då var det kurs i smärtlindring,
lärde mig väl kanske inte så mycket nytt men ändå intressant.
Vi fick se nån äcklig film också, jag tycker verkligen att de är äckligt
att se andra föda barn och gå runt och ha ont visst jag tror inte
att jag skulle tycka det var äckligt om jag var med någon annan men just
att se det så där på film kändes bara helt knäppt.

Äntligen Hemma är förresten i våran trapp och håller på. ;)
Dom har sprungit här upp och ner flera gånger idag.

Nej nu blir det middag är super duper as hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0