Skattebesked.

Hm Henric fick ju sitt skattebesked idag men inte jag,
fuskigt tyckte jag självklart.
Så jag loggade in på skatteverketshemsida nyfiken som
jag är eftersom jag ändå har betalat in extra varje månad
endast för att få tillbaka pengar sen.
Förra året kommer jag ihop att jag fick tillbaka bra
med pengar och dom kom väldigt lägligt så därför hade
jag pratat med min ekonomiansvarig om att betala lite extra.
När jag loggar in så ser jag att jag inte ens får tillbaka några
pengar inte heller ska jag betala in några men jag får bara tillbaka
under 100lappen!!!! Va fan?! Jag har ju pratat med min ekonomiansvarig
just för att jag ville få tillbaka pengar och sånt, snacka om att bli besviken!
Så ska ringa henne imorgon och kolla hur det ha kunnat blivit så,
tänk om jag inte hade betalat in extra isf hade jag ju fått betala nu!!
Och de ville jag ju absolut inte så jag förstår inte alls faktiskt...

Nej nu ska jag gå och sura eller något mitt msn har fått frispel så jag orkar
inte vara inloggad jag loggas ut typ hela tiden så känns bara meningslöst.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Jaha, men vad bra :D va glad jag blev av det du skrev :D javisst, jag håller med dig om att ALLA vagnar kan ju gå sönder. Även dem dyra Emmaljunga..

2009-03-26 @ 21:21:45
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0