På G att bli sjuk ändå?

Mår inte super just nu känner jag.
Är skakig, har huvudvärk och har ev feber också.
Vi har ingen febertermometer men det känns som att
jag har det i kroppen och Henric tycker att jag är lite varm.
Men håller på å gör mat nu och ska ta alvedon sen och
vila ännu mera så får vi se om det blir bättre.
Annars får jag ringa förlossningen, bm sa det igår att om jag
började känna mig sämre så skulle jag ringa dom.
Så får se sen annars så vet jag ju också att jag har tid imorgon
till bm 9,30 men kommer ju självklart inte att ligga hemma och
må dåligt eftersom det ändå kan var havandeskapsförgiftning.

Har lite som mensvärk nu igen också men Julia rör på sig bra iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0