Muffinsbak.

Nu håller jag på å bakar muffins.
Eller det mesta är klart är bara tre inne nu utan
bär i fick inte plats. :)
Eller alltså jag har en sån där silikonform som jag
skulle prova och då blev de tre i vanlig form sen också,
lite roligt skulle bli 20-30muffins...
Det är 12 i silikongrejen och sen tre till.. :P
Fast silikonmuffinsarna är rätt stora. :)

Har gjort i ordning hallonbladste nu också, luktar
väldigt gott om det. :D
Luktar typ varm hallonsaft ser ut som det också. :)
Så ska ta mig en muffins till de tänkte jag de går inte att
dricka det ännu är tokvarmt.

Imorgon ska jag nog ta tag i att dammsuga och torka golvet här
hemma hoppas på sol så blir det kanske kanske kanske
en promenad imorgon också. :)

Nu är det rent hus, håll tummarna om tet nu då. :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack så mycket! Nej, vi vet inte vad det blir men jag gissar på en liten pojke! Hur känner du inför förlossningen nu då, nervös?

Hur smakade hallonbladsteét? Funderar på att inhandla en förpackning :D

2009-03-18 @ 21:18:28
URL: http://thegirlwiththestars.blogg.se/
Postat av: lassika

Jo jag vet det. Det låter gått. KRAMIS

2009-03-19 @ 08:34:46
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: Camilla

får inhandla det idag då! Njae, samma känsla här, känns så overkligt att man ska gå igenom det! Hoppas våra små vill komma ut snart! Ha en bra dag!

2009-03-19 @ 09:09:24
URL: http://thegirlwiththestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0