Metallica skadeglädje. ;)

Hehe bror min ringde här för ett tag sen,
dom skulle på Metallica idag i globen och behöver
jag ens säga att jag också ville gå?
Men skadeglädjen ligger i att sångaren blivit sjuk
så konserten var inställd. Mohoaaaa!
Haha jag vet att jag är elak med fasiken va bra det kändes
och vad jag skrattade när han ringde. ;)

Annars så har vi gjort god mat idag, eller Henric tyckte
inte att det var så gott men jag gillade det så jag har lunch
typ hela veckan också hehe. :P

Fixade kladdkakan idag också, tyvärr jag gillade den inte alls,
inte Henric heller så mycket. Tur att pappa lär komma på fika i veckan
då tar den nog slut iaf. ;)
Men min kladdkaka är helt enkelt godare. :P
Den här var på tok för söt och sliskig plus att jag inte alls
gillade chokladsåsgrejset man gjorde och hade uppepå.

Vi var en snabbis till Henrics bror också och hämtade
nyklar och sånt till hans lägenhet vi ska passa den när han och
hans tjej är på resa. :) Det braiga med att åka dit och han ska bort
är att vi fick en del kylskåpsvaror (dom ska vara borta i två veckor så
de är mycket som hinner bli gammalt annars) samt en stor påse
godis. :D Just som godiset tagit slut hemma så slinker det
in mera, gratis också. ;) Hehe.
Fast just nu vill jag inte ha alls usch för allt sött och sånt.
Ändras säkert tills imorn. ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

Det är ju för viso sant. De rekomenderar ju inte att färga när man ammar. Fast jag har tonnat hår 2 gånger sen Niklas kom. Kanske va rätt dumt, men man vill ju va lite fin i håret iaf :)



Heheheh:P Stackars Anders. Nästa gång de kommer hit får han ta med dig :)



Kram

2009-03-09 @ 09:20:12
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0