Massa vätska i kroppen. :/

Har haft en del känningar i natt har vaknat av att
det gör lite ont och så men hm ja ni som känner mig
vet ju att jag sover ganska hårt så jag hade inte så
stora problem att somna om ändå. :P
Även på morgonen hade jag lite ont och så men
är ju inte i närheten av tillräckligt iaf så idag ska jag iaf baka
bullar får se om jag tar tag i dammsugaren också när det jäser.

Henric har inga lektioner idag så han är hemma.
Får se om jag kanske kan lura honom till att göra något också. ;)

Jag ska äta våfflor till lunch idag också så otroligt gott. :D
Jag har verkligen längtat och längtat efter våfflor så idag
blir det fasiken av.

Usch idag är jag väldigt fylld med vatten också. :/
Jobbigt till och med Henric påpekade det hm då är det illa,
annars ser han inte så mycket. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0