Mag och barnvagnsbilder. :)

Sitter med andra muggen hallonbladste idag igen.
Även om det inte hjälper kanske man bli psykad och
tror att det hjälper? :P
Annars får jag väl dricka det bara för att det är gott helt enkelt.

Blev inget bakande och inget städande idag, imorgon
blir det nog iaf något av det. :P
Köpte lite grejer till bullbak så får väl se till att göra lite
bullar. :)

Har iaf köpt en amningsbh idag kommer nog ta ett tag innan jag
vänjer mig vid den här kan jag säga, den är ju bredare än
en vanlig bh och sitter inte som dom jag brukar ha gör.
Vi var även och hämtade ut barnvagnen idag. :)

Lägger ut lite bilder på barnvagnen och magen.

Vecka 38 (37+4)



Vecka 38 (37+4) 16 dagar till BF.



Barnvagnen.



   

Hjärta.


Kommentarer
Postat av: lassika

Fin vagn. KRAMIS

2009-03-20 @ 08:55:40
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: sandra

Va roligt att ni fått hem vagnen nu och va snygg den va :) En vän har lika dan fast i grått och rött. De är ju hur smidiga som helst.



Hoppas att bullbaket går bra:)

2009-03-20 @ 09:25:32
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0