Kycklingsallad idag.

Idag så borde jag inte klaga jag har faktiskt
dammsugit och torkat golvet och duschat.
Det är tre saker mer än igår. ;)
Har dock inte blivit någon lunch ännu sitter med ett
glas vatten nu blev helt seg av att duscha.
Men snart blir det nog att göra kycklingsalladen iaf,
får bli en halvtidig middag eller något sånt.
Får se om vi gör lite vitlöksbröd till mmm de blev jag
sugen på. :D

Den här veckan som kommer står det väldigt lite saker
på schemat, imorgon ska jag ringa bm och se vad hon säger.
Men sen är det inget alls förutom på onsdag då det är
ungmammagruppen igen. :)
Fast jag hoppas ju på att få bebis NU så då skulle det ju
bli fullt upp iaf. ;) Men Julia verkar inte vilja hålla med om
att det är dags ännu, ska iaf prova basilika te sen efter att vi
har ätit.
Henric har skola hela veckan men det skiter jag i hehe
är "bara" vanliga lektioner så ha skulle nog överleva om det blev
så att hon kom nu till veckan. ;)

Nej nu måste jag göra något känner att tröttheten börjar komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0