Jag har gett upp med att raka benen. ;)

Blev ett långt varmt bad efter att vi hade ätit och då
mådde jag lite bättre nu har dock huvudvärken kommit
tillbaka har inte tagit någon alvedon ännu men blir nog
att göra det innan jag går och lägger mig här strax.
Men något jag verkligen stör mig på är min hemska
jävla äckliga halsbränna!

Läste på lite om havandeskapsförgiftning inte allt för
kul, står iaf att man ska vila väldigt mycket om man har
det och det har jag ju gjort nästan hela dagen.

Nej nu ska jag hänga tvätten och sen försöka få
Henric från datorn så jag får hjälp med att bädda sängen.
Skönt när man har badat att lägga sig i en renbäddad säng. :)
Synd bara att jag inte pallar att raka benen allt för ofta haha
det skulle ha varit pricken över i liksom. ;)

Kommentarer
Postat av: lassika

Hoppas huvudvärken har gått över.KRAMIS

2009-03-25 @ 07:45:32
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: Anna

haha jag har inte rakat benen sen i somras. orka liksom :p

2009-03-25 @ 10:15:24
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0