Inkheart.

Ja den filmen såg jag nyss.
Jag tyckte den var helt oki hehe men jag gillar
den typen av filmer så är inte så konstigt. ;)
Gillar iofs det mesta bara INTE skräck!

Hm jag börjar bli hungrig igen fast känner inte för att
äta en stor brakmiddag mer bara något litet,
funderar på om man kanske ska göra scones. ;)
Vi käkade det i lördags till frukost också, och kokt ägg,
juice, te och kiwi. :) Det var en riktig superfrukost. :D
Fast de är ju inte så konstigt hur gott är det inte med
nybakat? Det är ju nästan alltid superduper jätte tokgott. :)

Oj tur att jag öppnde kalendern nu hade ju glömt att det är
BM besök på måndag, mitt minne är verkligen inte det bästa.
Mina tradera auktioner går ut imorgon också, två av dom har jag
iaf fått bud på så de känns bra. :) Har en del mer som ska ut
där men känner att de fåt nog vänta lite tills Julia kommit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, man var väl ung och galen ;) ibland saknar man allt den vridna tiden* =)

2009-03-29 @ 20:22:54
Postat av: Anonym

ja, man var väl ung och galen ;) ibland saknar man allt den vridna tiden* =)

2009-03-29 @ 20:23:03
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj vad jag har missat på två dagar. KRAMIS

2009-03-30 @ 07:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0