Helt slut.

Phuu jag har dammsugit och torkat golvet i hela
lägenheten nu, har ju även kört en diskmaskin och en
tvättmaskin så idag har jag gjort en hel del. :)
Imorn är det tvättstugan så har lagt iordning kläderna också
tills imorn sorterar alltid det hemma innan.
Funderar på om jag ska slita ut sängkläderna redan idag också
eller om det blir imorgon, skönt att ha det gjort redan idag så blir
nog det tror jag.

Ungmammagrupps ledaren ringde idag också, hon bad så hemskt
mycket om ursäkt att hon inte hört av sig tidigare men det hade blivit
inställt så lappen jag sett var tydligen inte rätt heller. :P
Men nästa onsdag skulle det vara som vanligt iaf så då ska jag iaf dit.
Var massa mammor som anmält sig vilket jag tycker är kul,
då är man ju inte ensam ny heller vilket känns skönt. :)
Hoppas jag kommer bra överrens med någon kanske man kan
hänga annars om dagarna också. :)
Alla var tydligen mellan 18-21 som anmält sig nu.

Har suttit massor på pilatesbollen idag också,
började känna lite i magen efter en halvtimme kanske så då
slutade jag.
Jag menar hon behöver ju inte komma idag. :P
Henric har ju massa att göra i skolan så hon får allt
vänta lite mer än en vecka till. :D
På fredag så ska dom hålla föredrag om det dom jobbat
med nu det är slutgörat på det och sen nästa fredag
är det en sluttenta på något annat.
Sen så kan hon komma. :)
Nästa helg kommer ju Ida också, hon ska slinga mitt
hår då. :D Skulle vara typiskt om Julia ska komma då hihi.

Både mina fingrar och fötter är väldigt svullna idag också,
pappa kommenterade fingrarna när han var här.
Fast tror att han tycker lite synd om mig också hihi.
Är ju inte så mycket att göra heller.

Har tagit kort på tre mammaplagg som jag tänker lägga ut
på tradera också, får se när jag lägger in bilderna i datorn bara. ;)
Brukar ju ta tid för mig hehe.

Kommentarer
Postat av: cammie

hur gick förlossningskursen nu da? ==)

2009-03-04 @ 18:04:40
URL: http://tuscha.blogg.se/
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Mysigt med bebis på G! :)



Josäger man att man har en pittbull/amstaff säger folk "aha en sån där kamphund?"

2009-03-04 @ 19:59:58
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: sandra

Gillar din blogg till 1000 ;) fortsätt så :D

2009-03-04 @ 20:08:35
URL: http://sessah.blogg.se/
Postat av: sandra

Gillar din blogg till 1000 ;) fortsätt så :D

2009-03-04 @ 20:08:40
URL: http://sessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0