Helt ensam.

Henric och dom åkte nyss, och fan vad jag känner mig ensam nu. Helt sjukt ju. Jag känner mig nästan deprimerad över att han har åkt nu och de känns väldigt löjligt. Hallå han kommer ju liksom hem om några timmar?
Det dryga är att jag har ingen aning om vad jag ska göra för mat, vi köpte grejer igår för natchotallrik men hur kul är det till sig själv då?

Henric tog bilen dit, helt meningslöst eftersom de inte kommer att finnas några parkeringar och dom hade lika gärna kunnat ta tunnelbanan. Pappa kommer upp imorgon med våran bil den var inte klar idag så vi har fortfarande hans är lite därför jag inte gillar att han tog bilen tror jag, det är ju inte våran bil och så vet man att de kommer att vara skitdåligt med parkeringar och risken för parkeringsskador är väldigt stor och de känns väldigt onödigt...
Men men..

Jag ska nog gå ner på turken å köpa en påse ostbågar hoppas verkligen att dom har det och så ska jag köpa mig en dricka och sitta och tycka synd om mig själv. För det gör jag verkligen nu. Snacka om hormoner liksom, hur patetiskt som helst.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du kommer garanterat klara ensamheten galant ska du se :)



kram

2009-03-28 @ 15:19:54
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Marie

Haha jag känner exakt likadant! Jättejobbigt, men tur att man inte är ensam om det =)

2009-03-28 @ 15:49:27
URL: http://mahii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0