Hämta ut barnvagnen och äta ananas.

Bullarna blev hur goda som helst, men nästa gång
blir det nog nästan bara vaniljbullar dom blev godast. :D
Blev väldigt varma bullar när Micke kom vilket sjävklart
känns väldigt lyx. :)
Sen åkte resten in i frysen inget framme här inte, fasiken
då tar dom ju slut. ;) Fast något säger mig att vi har en
råtta som säkert kommer att gå och nalla rätt ofta ändå och
det är inte jag... :P Men ett kakmonster finns det här,
han har alltid gillat kakor och sånt säger hans mamma. :P

Micke var här i bra många timmar lika trevligt som alltid,
mycket att prata om från allt mellan himmel och jord. :)
Han sa att vi får komma på fika hos honom snart,
men vi får se hur det blir när Julia väl planerar att komma.
Annars hinner nog han före hit för de lovade han att han
skulle komma och hälsa på när hon kommit. :)

Nu har jag ätit ananas iaf. ;)
Så får vi se om det händer något med de eller om det bara är
gott hehe. Men hon lever allt rövare i magen just nu så någon
kick fick hon. Annars är jag trött eller mina ögon är trötta men
kroppen är ganska pigg tror jag..
Jag är inte säker ännu hehe. :P

Imorgon så ska jag iaf ringa och säga att vi vill hämta vagnen,
så får vi se när vi får komma ringer nog när mammagruppen är
slut så kanske vi kan komma redan samma dag om vi har tur. :)
Annars får vi åka dit på torsdag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Melissa

nee har inte haft mer ont än vanligt idag

förutom när jag va ute å gick i d fina vädret då trodde jag ja skulle dö på kuppen men så fort jag kom hem å la mej i soffan la d sej så d va ju bara piss värkar som vanligt..men ska bli skönt att gå till BM imorrn iaf då får vi se va nästa steg blir för jag kan inte gå såhär hu rlänge som helst

2009-03-17 @ 22:30:31
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kikar in, har BF 2 april :D

2009-03-17 @ 23:07:45
URL: http://thegirlwiththestars.blogg.se/
Postat av: Melinda

Vad har ni köpt för vagn? :) BILD ?! ;D

Pris, modell, begagnad, ny ?

2009-03-17 @ 23:56:26
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: lassika

Själv åt vi jordgubbar med grädde. KRAMIS

2009-03-18 @ 08:42:51
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0