Gröna fingrar någon?

Våra kaktusar eller iaf två av dom har massa
skott, hur gör man för att försöka ta dom?
Alltså å plantera nya av? På en av kaktusarna har vi
inte mindre än 8 skott det ser ut som att kaktusen har
bölder typ hehe. ;) Kaktusbölder. :P
Sen den andra har vi tre skott på två som är riktigt
stora. Men är det bara att skära av dom och plantera om
eller hur fasiken gör man? Jag ska iaf åka och införskaffa
kaktusjord (sån med massa sand i eftersom kaktusar trivs
med den jorden vad jag har läst mig till) :P
Tänkte att jag ska fråga då samtidigt men kanske är någon här
som är duktig på blommor? Jag är jätte duktig... På att döda dom. ;)
Nej men dom vi har nu lever ju faktiskt och har gjort det bra länge
så dom här är jag stolt över hehe. :D

Idag var tanken att det skulle bli ananas och sånt,
men jag orkar verkligen inte har ont i ryggen och är
sjukt trött så det får nog vänta en dag iaf. Jag är inte alls sugen på att
föda barn just idag eller imorgon eller när de ev kanske skulle blivit.
Jag vill bara sova och sova och sova och sova.
I veckan ska jag nog ta och baka lite bullar bara typ en sats
eller något så man har lite, sen funderar jag även på
muffins med bär i. Kan tänka mig att de är nice att ha i frysen
sen när Julia väl kommer så man har något att bjuda på.
Plus att jag gillar att baka. ;)

Jag tror att jag ska tvätta bort sminket och lägga mig
i sängen och kolla på Grand Torino eller vad den heter,
ni vet iaf nya med Clintan. ;)

Fy fan vilken halsbränna jag har idag, eller nu från när jag kom
hem från stan. Har tagit Losec och samarin men det känns
som att den är på väg tillbaka iaf. :/
Mindre kul kan jag säga. Jag är sugen på kexchoklad. :S
Knäppt värre de har jag inte ätit på länge men nu är jag sugen.
Hehe aja.

Kommentarer
Postat av: PaaDii

Craaaaaawings!

2009-03-16 @ 08:06:10
Postat av: Madde

Till Nalle: Hehe ja jag vet men ändå, bara så där helt plötsligt kändes ändå knäppt att få det. ;)

2009-03-16 @ 12:07:14
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0