Gravidhormoner?

Pappa och Sussi kom hit en sväng med displayen, men
den funka fortfarande inte dock så funkar knapparna/tutan när
man sätter dit displayen så något bra är det ju iaf.
Pappa ska komma förbi imorgon med torks så vi kan skruva
isär den och stryka lite mer på den och hoppas att den
kommer funka då. Mina torks var tydligen fel men men.

Jag och Ida fick åka med in till stan sen också skönt att slippa gå
för mig. :P Känns ju en hel del att vi var ute igår och sen idag också
men det har det varit värt.
Ida hittade lite saker och sen blev det dags att gå till tcentralen blev lite
stressigt men hoppas de inte gjorde något, sen fick vi vänta på
hennes tåg som hade blivit försenat så egentligen hade det inte behövt bli
stressigt men de kan man ju inte veta innan.
När vi stod där och väntade på hennes tåg så står det en liten flicka på kanske fem sex år med sin mamma bredvid oss och helt plötsligt börjar flickan att klappa på min mage. :S Ehh liksom vad ska man göra jag gillar inte att folk tar på min mage utan att fråga och speciellt inte folk som jag inte känner, men
hon var ju liksom liten man kan ju inte slå bort handen på henne och säga
ifrån surt (som jag hade gjort om det hade varit någon annan).
Men sen slutade hon iaf men efter ett tag så säger hon,
"jag tror att det är en pojke" och jag svarar "vi vet att det är en flicka för
att vi har redan tittat det". Och sen då så gör hon inget mer.

När jag sen kom hem så höll Henric på med mat - till sig själv!!!!!!!!!!!!
Inte att han hade kunnat ringa och fråga om jag var på väg hem och ville
ha mat eller något neej jag menar de är ju dumt!
Men tack så mycket de ska jag komma ihåg.
Gravidhormoner eller har man rätt att bli småsur?

Imorgon blir det barnmorskan kl 14 iaf, bara rutinkontroll lär
inte vara något speciellt alls typ bara Sf och blodtryck.

Nej nu ska jag gå och fixa mat till MIG iaf tror iofs att jag
ska vila lite innan det tar verkligen på krafterna att göra minsta lilla.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tipsar dig som redan är med o tävlar hos mig att Tant dratt igång ännu en tävling:



15.html" rel="nofollow">http://uj76.blogspot.com/2009/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart15.html



Kika gärna in =)

2009-03-15 @ 17:17:06
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0