Gravid i flera år?!!! - Ja de känns så.

Det gick bra hos BM idag allt var jätte bra med alla värden
och allt så blir ingen igångsättning... Som sagt
delade meningar just angående det hehe. ;)

När jag kom hem la jag mig i sängen och sov i typ
två timmar, eller hm Henric väckte mig några gånger
men jag somnade om väldigt fort.
Nu har vi iaf käkat lunch och ska väl snart ut och slåss med alla
andra som ska handla idag. ;)

Det är inte lika fint väder idag som igår men får se om det kanske
blir en promenad idag också jag vill ju få igång värkarna
men jag ger fan snart upp helt inte fan kommer det komma någon
unge ur den här magen jag kommer få gå och vara gravid i några år
nu känns det som! SUCK! Ibland så kommer det att det börjar göra lite
ont och jag tänker "jaaa fortsätt fortsätt mera ont" (hur stört är
inte det egentligen?) men inte fan hjälper det sen går det över eller
så stannar det bara kvar på lite ont ett tag och sen går över.
HELT VÄRDELÖST!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Ta det lugnt nu :D du har ju inte ens passerat BF än ^^, hon kommer när hon kommer :) <3

2009-03-27 @ 15:10:06
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0