Gissning.

Phuu nu är jag verkligen tokmätt.
Har ätit en till natchotallrik. ;)
När Henric och hans bröder kom hem så skulle dom äta
bara det att hans bröder hade inte tid till det eftersom deras
tåg snart skulle gå. Så vi kommer få äta natchotallrik
typ hela dagen imorgon också.

Snart blir det att sova pappa kommer imorn inte allt för
sent så blir ingen super sovmorgon imorn heller.
Men men jag kan ju alltid sova en till sväng på dagen sen om jag vill. ;)

Har ju gissning på vilket datum folk tror att Julia kommer,
har den på bdb ännu men ska lägga ut den samma på bloggen tänkte jag så om du vill gissa så är det bara att slänga iväg en kommentar så kommer en länk till dig med sen också. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0