Förkylning på G?!

Blev att jag kollade på Gran Torino igår, den var bra. :)
Fast det jobbiga var att jag smörjde in ansiktet med
en ny ansiktskräm och eftersom jag är svullen i ansiktet
så rinner det i ögonen rätt mycket och så var jag och torkade
med handen men då drog jag tydligen där jag smörjt in och fick
in lite sånt i ögonen och de sved som tusan så hade jag inte
tittat själv hade man nog kunnat tro att jag grät typ mer än
halva filmen även då det inte var det minsta sorgligt. :P

Annars så är jag fortfarande sjukt trött, har sovit riktigt dåligt
i natt är täppt i näsan och har ont i halsen så tror jag håller
på att bli förkyld nu också.

Idag har jag inte gjort ett skit tror jag ska köra igång en
tvättmaskin innan jag ska till bm och så kör jag en diskmaskin
nu men annars verkligen ingenting, har bara legat och vilat/sovit.

Henric får nog köra upp mig till BM idag och sen så kan jag gå
hem, han och bilen behöver vara hemma eftersom pappsen kommer
hit med torks som passar till displayen.

Jag har lite dov mensvärk känns det som men tror ändå inte att något
är på gång, är väl bara något skit som jag får gå med.
Ska iaf sitta på bollen när jag kommer hem sen.

Nej nu blir det lunch sen måste jag ju fixa mig ska ju iväg snart.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Jag håller nog också på och bli förkyld :(

2009-03-16 @ 14:06:24
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0