Bullbak.

Nu står bulldegen på jäsning. :)
Idag har det inte blivit mycket gjort. :P
Låg i sängen bra länge ville inte gå upp alls
men gick upp å käka lite frukost och sen ett bad.
Kastade ju faktiskt igång en tvättmaskin också. ;)
Väntar på att den ska bli klar nu så ska jag ringa bredbandsbolaget
om våran tv, dom skickade ju ut en ny grej till oss bara de att dom
skickade ut en ny router (?) inte en boxer! Va fan internet funkar ju de är
ju tven som inte funkar jävla nötter!
Ska även påpeka att vi fan inte tänker betala för tven liksom vi har
ju varit utan tv en vecka idag man vill ju inte betala för något man inte ens har!

Jag har ju glömt att skriva att när Ida kom i fredags så fick vi eller oki Julia
en liten present. :D En toksöt rosa militärbody. :D Och den låg i en påse
i samma färg, påsen kommer nog bli en nappåse eller något liknande
vad jag har förstått är det lätt att nappar försvinner. ;)

Jag tror att jag har kommit på varför jag alltid bakar mer än bara en sats. :P
Jag är som ett barn äter ju upp hälften innan hehe.
Får se hur många bullar de blir av det där egentligen. ;)

Imorgon är det ungmammagrupp dom ringde igår och sa att imorgon blir
det av, ska bli kul å se vad det är för något.
Får se om jag bakar lite imorgon också bärmuffins blir det isf, har både
hallon och björnbär i frysen så något kul kan man kanske kasta ihop.

Micke skulle komma förbi på en fika när han slutat jobba också, kul när
det ser ut som ett bombnedslag här. :S
Henric har sovit as dåligt i natt så han ligger å vilar så det är väl bara för mig
att börja plocka antar jag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi kommer posta paketet imorgon.

Rosa med en silverstjärna.

Hihi när lillan är född kan du juh lägga upp en bild med solhatten på ;)

2009-03-17 @ 16:34:19
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: sandra

va duktig du är som hunnit med så mycke på en dag. Och va gott med bullar. Tror nog tat jag ska försöka mig p ådet någon dag sanrt.



Hoppas att de skickar rätt grejor till TV nu. De är inte alltid så clever när de ska skicka grejor :/



Va roligt det lätt med ungmammagrupp. Hoppas att det blir bra och att det är många andra roliga mammor där att prata med :)



Kram

2009-03-17 @ 20:57:55
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0