Barnförsäkring.

Nu har snubben från TryggHansa varit här,
det var intressant så klart och vi jämförde några olika försäkringsbolag.
Vi frågade lite om andra försäkringar och sånt också men vi ska funderar lite till, har ju ingen aning vad eller vilken barnförsäkring vi ska ta. Väldigt svårt faktiskt.

Henric har fått massa bud till den där budsidan
mrsvensson eller vad den heter, så han sitter och
tittar där nu hehe. Men men jag tycker att de är rätt
drygt Alla buder ju över hela tiden hehe. :P

Vi gick en promenad förut, jag skulle köpa fler frimärken
och så la vi boxern på lådan och mitt andra tradera paket
också, la ju det första på lådan i natt när vi åkte till förlossningen.

Nej nu måste vi börja med middag jag är super hungrig.
Blir INGET te idag hehe jag ska fan inte ha något
1 april barn. ;)

Imorn är det ungmammagrupp också. :D
Jag kommer säkert bli lurad hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice:)

2009-03-31 @ 19:16:42
URL: http://fanno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0