Regn, köttbullar, skatten och för små skor.

Usch i natt har William inte varit rolig han har sovit super dåligt sparkat typ hela natten.

Men kom iaf iväg till mammagruppen, trottst lite förkylning kvar men
inte så farligt och så regnade det men tog bilen. :)
Det var iaf trevligt att träffa alla och William var ovanligt vaken och glad
han brukar alltid bara vilja ligga och amma och sova så. :P

Sen tog jag iaf bilen upp till vällingby, handlade strumpor och en hatt till
William och så hittade jag en klänning till mig, har inte provat den ännu
så får se sen om jag ska ha kvar den eller inte. Sen köpte jag grejer till
tjejbunten också. :)

Handlade lite också, billig fläskkare idag 29,90 kg. :) Så passade på.
Henric fick skära upp det när jag kom hem men det gick fort.
Henric skulle ha gjort tenta idag men han var fortfarande dålig på morgonen
så han åkte inte. Nu sitter han å spelar tvspel. Vi ska ställa oss och rulla köttbullar
nu här när jag är klar med mitt inlägg.
Nice att ha massa mat klar i frysen som det bara är att ta fram.
Har även köpt pajformar i folie så vi ska göra olika pajer som vi också ska ha
i frysen. :) Men det ska vi inte göra idag.

Imorgon ska jag kolla om Karoliina är hemma tänkte åka dit på en fika isf och
på vägen då så stannar jag nog till på skopunkten å kollar om jag kan göra några
fynd. Eftersom jag inte har några skor som passar längre så är det AKUT!
Har mina Lacost bara inte ens mina adidas passar men försöker använda dom
så jag kan töjja dom lite då. :P Men alla "fin skor" är för små. SUCK!

Juste skatten kom igår, tack så mycket liksom. ;)
Inte å tacka nej till.

Nej nu ska vi rulla medans William sover. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas verkligen det inte var dansk fläskkarré.. jag har bojkottat det helt!

2009-06-10 @ 17:10:50
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: Anna

själva karrén är det säkert inget fel på men danskarna misshandlar grisarna och de har urusla förhållanden...

2009-06-10 @ 21:11:08
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0