Borttagning av bilder!

Nu är alla bilder borttagna med William utan vattenmärkning,
både här och på bdb juste facebook också.
Faktiskt så från nu iaf så vill jag inte att det kommer upp bilder på
William utan vattenmäkning och innan jag har godkännt.

Har precis fått William att somna, han var så trött lillprinsen.
Får se när svärisarna kommer mycket riktigt så ville dom komma
idag. :P Tur att jag och William dammsög igår. ;)
Blev en promenad igår också skönt att komma ut även fast de blåste
hur mycket som helst, men det regnade ju iaf inte så då funkar det.

Annars så händer det inte mycket idag, jag vaknade och hade super ont
i halsen så hoppas att det går över känner ju inte för att ha det faktiskt,
och speciellt inte om William kan bli smittad men hur lätt är det att
INTE pussa på sin underbara son?

Nej nu har jag inte tid att skriva mera faktiskt, har lite annat att göra.
Borde kanske hinna med ett inlägg senare också,
Henric ska åka och plugga när hans föräldrar har varit här så blir bara
jag och William.

Kommentarer
Postat av: lassika

Hoppas att du är bättre i halsen.

KRAMIS

2009-06-07 @ 08:27:28
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0