Super sömn, shopping och sånger.

Igår så blev det att gå upp tidigt, vi skulle å fixa faderskapspapprena,
när vi kommer dit å börjar med första pappret så säger jag att Henric
vill göra det där testet och NEJ jag har inte varit otrogen, men han menar
att som kille så kan man ju faktiskt aldrig vara 100% säker på att det är
ens egen och jag tycker att vill han göra det så får han väl de,
jag vet vad det kommer att visa. :)
Men då får vi inte fylla i dom, utan nej då får vi åka hem!
Va fan då har dels Henric tagit ledigt i onödan och vi gått upp
sjukt tidigt bara för att få åka HEM!!
Kunde dom inte ha sagt de när man pratade med dom i telefonen då eller?
Så nu får vi vänta på att en annan tant ska ringa upp oss och få en ny tid,
så löjligt att inte vem som helst kan sticka in en tops i munnen på dom.

Men men, efter de så skulle jag hämta saker åt svärfar i Järfälla så Henric
följde med då också gick ju fort.
Sen åkte vi hem och Henric till jobbet, jag och William gick och la oss
han har börjat med att sova mycket bättre när jag sover bredvid så då får jag
helt enkelt lägga mig några timmar på dagen med. :P
Så igår sov vi i ca två timmar sen gjorde vi oss klara för att gå upp till vällingby
å träffa Mikaela och Viola för en fika i värmen.
Var supertrevligt kul att umgås med någon ibland. :)
Var in å handlade lite snabbt också men William blev jätte grinig,
det var ju dels sjukt varmt, sen var han jätte trött också.
Somnade när jag började gå hem iaf skönt för honom.

Kvällen var lugn sen, jag skulle natta William vid nio men slocknade även
själv. Vaknade vid två och gick upp å hände tvätten, tvättade bort sminket, borstade
tänderna och pumpade lite.
När jag gick och la mig sen vaknade William så ammade honom och så somnade han om lika fort. :)

Vid halv åtta imorse ville han gå upp, så de gjorde vi, sen var han trött vid halv nio nio någon gång.
Så då gick vi och la oss igen. :P Sov till elva och då gick vi upp så fick jag käka lunch.
William var superduktig satte honom i vagnen så satt han där å skrattade under hela tiden
som jag gjorde mat och sen när jag skulle äta satt han mot täcket
i soffan och skrattade. Var bara precis innan jag var klar som det inte var lika
kul längre så ville han sitta i mitt knä ist.

Han är så rolig när man sjunger för honom så är det inte alla
sånger han gillar haha. "En kuler natt" eller vad den heter den gillar han
massor men "i ett hus" får man inte sjunga så börjar han skrika. Haha.

Nu ligger han och sover i mitt knä när jag ammar honom.
Ska se om jag lyckas lägga ner honom och att han sover vidare.

Idag är det tänkt att vi ska åka och handla men är inte direkt panik och
det regnar så får se om det blir av. :P

Imorn har jag tid på MVC kl 10,30 sen ska jag till mammagruppen och efter
de så är det föräldrargruppen så snacka om mycket imorgon. Hoppas att William sover
när vi är på MVC är ju kontroll efter förlossningen men jag kan ju inte direkt lämna
honom ensam hemma.
Ska kolla med Helena om jag kan få ta med vagnen in, vet att man egentligen inte får
det men om han sover så kanske hon kan göra ett undantag.

Kommentarer
Postat av: lassika

Skönt att få sova.

Ha en bra dag.

KRAMIS

2009-06-02 @ 17:04:36
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: Marie

känns det inte jobbigt att han vill göra testet, som om han inte skulle lita på dig?

2009-06-02 @ 20:59:47
URL: http://mahii.blogg.se/
Postat av: Ung pappa till Inez

hehe, en bajsmaskin :) Okej, vad jobbar inom för yrke då man är färdig utbildad kemi ingengör. Skönt att han inte har så mycket kvar.



låter som ett bra intiativ det där med dammsugaren. Mitt hedersuppdrag är det bästa som finns eller :S I våran familj försöker vi sträva efter jämställdhet.



Okej, vilken otur :S Jo, hon fick bestämma hur vi skulle fira och hon ville fira hemma hos sin mamma :)

2009-06-03 @ 00:59:30
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: sandra

Träligt hos familje rätten. Man tycker ju att de borde kunna ge lite mer info om vad som händer och sker. Hoppas att ni får det fixat snart :)



Hoppas att det går bra hos MVC!!!



Kramar!!!

2009-06-03 @ 12:36:48
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0