Skadeanmälan.

Idag har vi inte gjort mycket.
William ville gå upp vid åtta och så käka jag och sen vid nio
ville han sova igen. :D
Sen vaknade vi runt tolv eller oki små sekundrar däremellan också
var vi vakna men var bara att ge honom tutten så somnade han. ;)

Nu ligger han och sover igen i SIN säng.
Oki lite skrik blir det men jag känner att jag behöver vara lite
hård är ju inte så att han får ligga och gallskrika hur länge som helst,
det klarar inte mitt mammahjärta. :P

Mitt ansikte är fortfarande RÖTT! Hehe fy fan vad jag ser ut.
Men men idag håller vi oss ändå inne. ;)
Ikväll åker vi till Vagnhärad. Vi åker inte när Henric har slutat utan
vi väntar annars får vi väl sitta i hur mycket kö som helst.

Nu har jag börjat kunna gå också hehe.
Hade rätt ont i fötterna men det "sköna" är att det är bara blåsor inte
öppna sår liksom. Mysigt va. ;)

Sitter och ritar på skadeanmälan har fyllt i en del ska fylla i mer sen
är ju både jobbigt och tråkigt samt att jag tror att jag har gjort fel hehe.
Men ähh skit samma. :P Inget stort fel, är på en punkt som man ska skriva
i passagerares skador och jag fyllde i pappa och sen skrev jag inga skador
så är ju inget stort fel.

Kul var en gammal vän som ringde nyss alltid trevligt. :D

Nej nu ska jag fortsätta med lite här hemma passa på när William sover. :D

Kommentarer
Postat av: lassika

Ha en trevlig midsommar.

Kram

2009-06-19 @ 07:52:24
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0