Två månaderskontroll.

Morgonen var hemsk, det värsta någonsin.
Jag skämdes, var rädd och allt var bara helt hemskt.
Fy fan säger jag bara.

Juste smset från igår.
Haha var ett gammalt typ ragg som hörde av sig.
Det här handlar om iaf fem eller sex år tillbaka.
Så stod det:
"varför dissade du mig den där natten då jag sov hos dig"
Haha jag höll på att ramla ihop av skratt.
Förlåt men det var så roligt.
Han fick svaret:
"Funderar du fortfarande på det, de är ju flera flera år sen"
Och sen lite annat..
Men sen efter några fler sms fick jag svaret:
"Jag stod bara och tänkte och kom å tänka på det då"

Kan ju säga att det gjorde min dag, kan inte fler höra av sig så där. :P
Jag skrattade gott åt det. Kanske inte lika kul för er men aa iaf. ;)

Idag ska vi på tvåmånaderskontroll hos läkaren.
Min plutt är ju stor!
Ligger i sängen och försöker få honom att somna så jag kan gå och sminka
mig och få på mig lite kläder.
Förstår inte William har varit klädd nu i flera timmar men jag själv går
fortfarande runt i mjukisbyxor och tshirt.

Idag har min lilla prins sin body som är orange med bamse på. :)
Så fin.
Bjuder på en gammal bild då jag fortfarande int fått någon internetsladd
till min dator.


Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

Vilket roligt sms :) Att man kan älta sådana saker så länge.



MM, att ha små barn kräver en hel del planering för att kunna förutse eventuella olyckor. Håller med dig att det är en fördel med stora skötvätskor, vad har ni för skötvätska?



Okej, förstår han :) Jaså, vad vill han att du ska utbilda dig till? Vad har du för yrke nu?



Hehe, mödrar är för snälla med deras söner...kanske därför vi män gärna dröjer oss kvar hemma.



Om man städar så ser man smutset på ett annat sätt och inser att det behöver göras insatser lite nu och då. Fråga min fru också hur jag var när vi träffades, känner igen mig :) Jag har väl blivit en duktig "hemma man" nu och tar mer ansvar över vårt hushåll. Att "tjata" är väl inte det bästa sättet skulle jag tro. Försök öka hans ansvar över hemmet stegvis, t.ex. att han får börja diska efter maten och sen ökar ansvaret succesivt.



MM, att sätta på klänning och kjol är väldigt förbjudet och känns väldigt konstigt, men det kanske kommer en dag då det anses som acceptabelt. Håller med dig att visa kläder är inte passande pga av texter etc.

2009-06-04 @ 23:41:07
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: lassika

Vilken söt bild.

Ha en bra dag.

KRAMIS

2009-06-05 @ 08:01:21
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: Anna

Den där bilden kan du bjuda på många gånger! Helt sagolik!

2009-06-05 @ 22:18:34
URL: http://www.pluppenopluppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0