Trosa marknad.

Nu är vi i byn har sovit här en natt redan men usch den här natten var verkligen inte rolig William har vaknat MINST en gång i timmen HELA natten.
Klockan fyra ville han gå upp då låg han och skrattade åt mig,
men på något vänster fick jag honom att somna om iaf, runt sju gav jag upp
då fick Henric ta honom efter han hade fått mat så hoppade jag in i duschen.
När jag kom ut sen så satt han och skrattade i vardagsrummet åt farmor och
farfar. :) Hehe, sen åt jag frukost och när jag var klar då var det dags för oss
att sova tyckte William och nyss sov han här bredvid men nu ligger han och
skrattar igen... Knäpp unge. :P

Idag är det trosamarknad tänkte att jag och William ska åka efter den här sömn perioden
men han verkar ju inte vilja sova så får se om vi åker snart kanske.
Är mulet men det regnar iaf inte vilket är skönt.
Har ju fortfarande inget regnskydd till vagnen heller och sen är det ju inte
så kul att gå om det regnar heller.

Nej nu ska jag försöka få William att sova en liten stund iaf.
Skriver nog mer sen. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

hittade denna länken http://www.kiropraktik.org/blog6.php, står lite om kolik där så tänkte på dig och william. kan ju vara värt att kolla upp :)

2009-06-13 @ 09:47:35
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: Ung pappa till Inez

Okej, men det låter ju bra att du ska börja simma :) Har du inte hållit på med någon idrott då du var yngre?

2009-06-13 @ 23:04:29
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0