Sugmärke. ;)

Nu är hela familjen duschad och klar för att sova.
William var super trött så det tog inte många sekunder för honom
att slockna när jag skulle amma honom.

Imorgon ska vi på fotografering.
Ska bli så kul och jag hoppas verkligen att korten blir bra.
Det positiva är att man får välja själv vilka kort som man vill ha,
så det är inte någon annan som väljer ut det.
William ska ha sin blåa pikebody och jeans. :D
Hoppas att den blåa passar fortfarande bara annars blir det en vit ist. :)
Vill ju att han ska vara så där sött uppklädd som små barn kan vara. :)
Jag ska ha min nya blåa klänning som jag köpte för några veckor sen.

Klänningen som jag köpte idag var helt oki, jag vet inte den ser lite
konstig ut över tuttarna hm ja jag får ta kort på det så får ni se men jag tror
att det ska se ut så där, både jag och Henric tror det så ähh behåller den.
Annars får jag väl ge den till Sussi inom sin tid. :P
Det är ju där typ alla mina kläder hamnar hon måste ha SJUUUUKT mycket
kläder kan jag säga. ;)
Klänningen som jag köpte idag var iaf rosa. Jag saknar lite mitt gammla JAG,
då jag ALLTID hade minst ett plagg som var rosa på mig.
HM hade super bra rea så får se om jag går imorgon isf har jag ju vagnen
och då kan man ju prova samtidigt vilket gör det hela lättare. :)

Annars så är det ju inte hela världen heller om jag inte handlar.
Men det är ganska tomt i min garderob nu faktiskt.
Och så ska det ju helst vara "amnings bra" kläder.
Orkar inte ha massa plagg som man måste sitta och visa hela magen med.

Nej nu ska vi sova, Henric la ner William i sin säng och gissa vad
HAN VAKNADE!

Haha juste måste berätta när William och Henric duschade i söndags så gjorde
William ett sugmärke på Henrics arm haha jag skrattade så jag höll på dö.
Skit kul ju. Och det är inget dåligt sugmärke heller kan jag lova.
Undrar vart han har lärt sig det. ;)

Men men. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0