Skor skor och skor. :D

Jag och William åkte till Saab och fixade ny nyckel,
skönt att ha det gjort. :)
Sen åkte vi till barkarby och gick in på babyproffsen för att boka tid
till service av barnvagnen har tid på måndag.
Sen gick vi och köpte skor till mig, nice. :D
Ska in på måndag och köpa ett par till tror jag allt,
ett par GULA ballerina. ;) Köpte ett par svarta men shit dom sitter
ju som tofflor såååå underbara och dom gula kosta bara 99kr. ;)
Så de är ju som hittat.
Köpte tre par skor idag då får man ju ett par gratis.
Två av dom var lika William vaknade när jag höll på så tog ett
par rosa av ett par som jag gillade ändå.
Dom är med öppen tå och de har jag hör och häpna ALDRIG haft förut. ;)
Och så med kilklack, och sen ett par svarta ballerina.

Vill ju sååå jävla gärna köpa stövlar men med mina jävla vader som är som
en smal persons lår (?!) så är det ju typ bara att glömma.
Provade några men gav upp.
Hittade ett par som liksom var som avkapade stövlar ankel liksom jag gillade dom och dom
var riktigt sköna att gå i men som sagt så var ju William hungrig,
Henric blir nog galen om jag köper massa mera skor på måndag hehe.
Så tror nog inte att jag vågar köpa mer än dom gula men vi får se. ;)
Skulle behöva nya sneakers också eftersom mina har gått sönder bak i
hälarna tack vare att jag kört så mycket bil (i min volvo så var det
plastmatta som sabbade skorna troligtvis).
Synd att sumpa mina älskade lacost. :(

Ringde till hon som körde in i mig idag också det gick fin fint.
Hon är ju super trevlig. :)
Sen ringde jag till vårat försäkringsbolag och anmälde det och
han sa att med 99,8% så trodde han att hon skulle åka på det.
Men det visar sig.

Sen ringde jag och bokade service på bilen också, ska lämna in den
i juli skönt att få det gjort och samtidigt så service på ac också för
endast 99kr perfekt. :D
Så allt som allt stor service och ac service för ca 4000kr.

Ohh har fått en hel del kommentarer om massa tävlingar, ååååh jag vill
så gärna men när ska man hinna det?
Oftast så tar det ju några min iaf att göra en tävling och det finns inte
över just nu.

Nej nu ska vi gå och sova imorgon ska vi upp tidigt, sista mammagruppen
innan sommaren. :/ tråkigt men men.
Hoppas att man håller lite kontakt iaf, några håller man kanske bättre kontakt
med än andra.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Skönt att köpa skor, det skulle jag oxå verkligen behöva göra, men hittar inget jag gillar....

2009-06-17 @ 07:29:23
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tossan

jaa men jag överölever!! INGEN FARA , SNART BÖRJAR ÖPPNA IGEN SÅ;)ojj råkade bli stora bokstäver..



Men jag kan haka på och köpa skor på måndag ;) jag gillar skor... mycket!! hahaha

du skulle dö om du såg min sko samling , haha , jim har nog redan dött!! ha skulle bokstavligt lämna tillbaka om jag köpte nya par skor .. men som tur e märker han aldrig att jag köpt nya han tror jag haft de förut typ haha ..

behöver lite bekväma skor och någon kilkack sådära;) haha. sen skadar bdet inte att titta runt i andra affärer med ;) hehe ..



ska vi åka dit eller ?

2009-06-17 @ 08:41:57
URL: http://metrobloggen.se/pinkworld
Postat av: tossan

haha men du har ju inte direkt små bröst sist jag checkade in ;P haha



men det har gått lite för överstyr asså.. nu har jag ju fan större än nånsin så det kan gå mig på nerverna , ingen bh går att haaaaaaaa .. hahaha

eller okej dom jag har hemma då som jag hade förut ..

hmm men vadå ha det kallt då blir man sjuk ?? ajaa , jag gillar iaf värme ;)

2009-06-17 @ 08:44:56
URL: http://metrobloggen.se/pinkworld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0