Sista föräldrargruppen.

William hittade sina fötter igår.
Var så jävla sött hehe.

Blev ganska sent igår så orkade inte skriva mera.

Idag var det sista föräldrargruppen, jag vart några minuter sen
men det gjorde nog inte så mycket.
Efter den så träffade jag Micaela och Viola, dennis var med en liten
stund men han gick nästan på en gång.
Vi satt iaf å snacka skit och hade det trevligt. :)
William sov hela tiden.

Annars har vi inte gjort mycket idag alls,
William tycker att den här värmen är hemsk som tusan.
Han sover nästan hela tiden och när han väl är vaken så
äter han typ bara och sen somnar han igen..
Eller så busar han en liten stund och sen mat och sen sova..

Ni vet att sista dagen att höra av sig om dopet är IMORGON
dom som inte hört av sig antar vi inte kommer!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Heej, nej paketet har inte kommit iväg ännu....skäms kläderna ligger framme och väntar på att komma iväg... tänker på dem varje dag men alltid kommer det någe mellan. Men vet du vad. Nu lovar jag och svär, att imorrn ska jag plocka ihop det och skicka, annars får du bli arg på mig och skälla ut mig, eller någe sånt=)



Hoppas allt är bra med er, vore kul att träffas snart igen! kramis

2009-06-29 @ 21:39:16
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Ung pappa till Inez

Man kan få ett recept efter man testat tre veckor, så det blir att lägga ut ca 2000 kr först :S



Det värsta är väl att den nya ersättningen utan komjölk smakr så himla dåligt, man har kvar en äcklig eftersmak hur länge som hellst. Det är ju inte hellre bra då våran Inez redan är så kräsen + att hon mest äter ersättning - nu då hon inte äter idag, så får hon knappt i sig någon mat :S



Inez verkar gilla vatten jätte mycket, det har väl varit minst 25 grader varmt i vattnet då vi badat med henne. Små barn behöver varmare vatten. Vi badar antingen i hemma polar eller så i sjöar med lång grunda stränder.

2009-06-29 @ 22:16:29
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com/
Postat av: Ung pappa till Inez

Visst är det roligt då ens barn hittar fötterna, de ser så söta ut ;)

2009-06-29 @ 23:31:45
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com/
Postat av: lassika

Kommer ihåg när du stoppa dina i munnen. Hihi.

Hoppas att ni för Williams skull får det lite svalare.

KRAMIS

2009-06-30 @ 10:31:32
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: Lena

Något säger mig att det är du som kommer att göra det, du kommer att tjata på mig tills jag ger mig. Precis som förra gången ;). Kram

2009-06-30 @ 12:34:07
URL: http://www.metrobloggen.se/Lelass

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0