Nakenfotografering. ;)

Fotograferingen gick jätte bra. :D
William var så duktig. Vi började med bild på mig och William tillsammans
och fotografen tyckte att jag var så naturligtsnygg. Haha, man tackar. ;)
Bilden som det blev på oss sa hon och Susan var finaste hitintills,
finaste naturliga bilden. Sen har vi ju Atousa som ÄR modell sen innan så
det vore ju konstigt om hon inte visste knepen. ;)
Men hon sa att bilden på Mirabelle och henne var finaste "ikkenaturliga" och
då menade hon ju INTE Mirabelle att hon inte skulle vara naturlig utan mer
Atousa. ;) Jag fick se bilderna på dom och dom var verkligen fina,
fick ju även se Atousas Mr J. :D Kul eftersom jag inte har träffat honom.

Sen när vi hade bestämt oss för en bild på mig och WIilliam så sa jag
"ja men vi kanske ska ta en nakenbild ändå" och fotografen hon var inte
sen med att få fram "på dig då?" ;) Haha jo juste de skulle se ut de,
en strandad val på en fäll haha snacka om fröjd för ögat... NOT..

Men fick lägga William på ett "bord" med en fäll över och en kudde så han kom upp
mera och så lyfte han upp huvudet och kollade på kameran han tyckte
att den var jätte intressant och tittade väldigt mycket på henne. :)
Men hon fick inte fram något leende men det gjorde inte så mycket
han var jätte fin ändå. :D
Var en så söt bild man såg liksom ansiktet och armarna och sen ser man
lite rumpa också hehe. :D Längtar verkligen till den 26e nu då bilderna
finns att hämta.

Pratade lite med Susan också om att jag jätte gärna ville att hon
skulle ordna det här i höst också och då sa hon att hon brukar ta dit
henne innan jul vilket är skit kul ju. :D Snacka om att många
julklappar blev klara i det ögonblicket. ;)

Jag pratade med pappa efter att vi hade tagit kort också, och han sa
direkt att han ville ha en bild på William när han ligger på  fällen. :D
Får se hur många bilder det är av varje och sånt.



Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

Naaw, Så söt bild ;)

2009-06-11 @ 17:19:03
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: Ida

Nej det är inte lika kul i regnet, jag tycker det är lite läskigt oxå eftersom jag har kört ikul en gång i regn.

Där ser du du är snygg, har jag ju alltid sagt! Inte nån strandad val inte! Köp en spegel snygging ;)

Låter kul att bli fotograferad!

Hoppas det är fint med er!

Saknar dig med ju!

Puss<3

2009-06-11 @ 21:07:23
URL: http://purpleblackheart.blogg.se/
Postat av: Ung pappa till Inez

När Maria tränar så är jag ute och springer med barnvagnen, så får Inez sova under tiden i barnvagnen. När jag tränar så är Maria hemma med Inez. Brukar du träna någonting?

2009-06-12 @ 00:23:47
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: lassika

En naken bild på dig när du ligger på fällen då?

KRAMIS

2009-06-12 @ 08:41:07
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0