Midsommar regn och sol.

Hm tanken var ju att jag skulle ha skrivit ett till inlägg igår men det
blev inte av. :P
Vi käkade pizza igår kommer inte ens ihåg när vi gjorde det innan de.
Jag hade fasiken träningsvärk i vaderna också. :P Snacka om otränad,
blev efter allt vi gick på onsdagen.
Tränade faktiskt lite hemma igår också på min maskin innan jag hoppade
in i duschen.
Vid halv tio på kvällen kom vi iväg och det var skönt för det var inte någon trafik att
tala om då så det bara flöt på. :)
När vi kom hit gick jag och William och la oss på en gång, men jag hörde möss!
Jag trodde att det var en mus i rummet och vågade inte somna ifall att någon skulle
komma och bita William! Haha snacka om paraniod och så kunde jag inte resa mig
upp å hämta Henric heller för William vaknade så fort jag rörde mig och jag
ville ju inte slita med honom upp och inte heller lämna honom själv i rummet
om det skulle komma en mus. :P
Så när Henric kom och la sig sen runt ett (?) så sa jag de och han skrattade lite
och sa att det är i väggen inte i rummet och så slocknade jag.

Sen imorse så sa Henrics mamma att det är fågelbebisar inte möss.
Haha aja där ser man jag och min mammiga nojja!

Idag har det pendlat mellan strålande solsken och spöregn,
TYPISKT midsommarväder.

Men jag och William åkte iaf och hämtade pappa och åkte till Västerljung
inte till midsommarfirandet nej nej fan heller de klarar jag mig utan..
Men till vänner åt pappa och ja åt mig med. :P
Camilla ska eller har köpt min volvo. Hehe kuligt att den ska vara kvar i byn liksom.
Hon lär ju bli förvånad att folk kommer att hälsa på henne. ;)

Var jätte kul för Camilla är gravid i vecka 30 hehe men pappa visste inget och
då visste ju inte jag heller så viskade jag till pappa och frågade men han
sa att hon inte var det. Men hm.. Ja man har ju mage då liksom men jag
ville ju inte fråga henne för tänk om hon inte var gravid vadå pinsamt!!
Men frågade Lisa (camillas mamma) och då sa hon att hon är gravid.
Haha så då kunde jag fråga hehe. ;)
Camilla den filuringen höll det hemligt till typ vecka 18 innan föräldrarna
fick reda på det. ;) Shit jag hade aldrg klarat det sååå länge jag tyckte det va svårt ändå. :P

William är VÄLDIGT mammig och pappig just nu är ingen annan som duger,
inte ens farmor. Men i en bok som jag läser "Växa och upptäcka världen"
så står det om dom olika tillväxt perioderna och William är nog i sin nu och
då var det vanligt att dom blev väldigt mammiga och pappiga.
Jag tipsar förövrigt om den boken den är väldigt intressant.  :)
Brukar läsa ett "kapitel" på kvällen när jag ammar William.

Nu har vi ätit supergod Midsommar mat med potatis, lax, köttbullar, prinskorv,
omelett och så två olika sallader. :)
William satt med vid bordet och tyckte att det var väldigt intressant.
Men nu ligger han faktiskt och sover min lilla prins. <3

Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

Inez är också små rädd för främlingar just nu.

2009-06-19 @ 22:37:44
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com/
Postat av: lassika

Var det den vi köpte?

KRAMIS

2009-06-20 @ 08:20:54
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0