Kycklingsallad.

Idag ska jag och William åka och fixa nyckeln till bilen sen åker vi nog till barkarby och kollar efter skor till mig också. Hehe hoppas jag hittar någora. :)

Håller på å kokar vildrismix nu till kycklingsalladen. Mumsigt.
Måste ringa och boka servicetid, och så måste jag ringa till hon
som jag blev påkörd av.

Jag bara undrar när ska man hinna?
Nu sitter jag med en sprattelgubbe i knät och snabbskriver som tusan.
Aja nu kilar jag. ;)

Ska skirva mera sen tänkte jag när han kanske är lite lugnare. ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

Va roligt och få åka och shoppa skor. Hoppas att du hittade någe snyggt.

Hoppas att ringandet gick bra!!!



Kramar Sandra

2009-06-16 @ 14:52:33
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: tossan

jasså har du provat ??

men jag har hört tvärtom , att värme funkar för bebisar ;) haha skumt.

men hon har inte haft problem att sommna direkt men nu på senare dar har hon blivit extra jobbig haha.



haha jag är senil som sagt haha ..

mascaran jag använt i hundra år är från loreal, den med kammen!! och alltid ett vitt lager under mascaran för att bygga på fransarna!!



jaa tyvärr är jag supersjuk fortfarande , ligger i sängen fortfarande , därför jag har sån tid att blogga hahaha ..

kommer tyvärr ej kunna komma imorn , kommer ju vara massa nyfödda bebisar och vill ju ej smitta dom.

Mirabelle har klarat sig sjukt nog, lite har hon nyst , men jag har knappt varit nära henne haha

2009-06-16 @ 19:25:53
URL: http://metrobloggen.se/pinkworld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0