JÄVLA finnar!

Så jävla typiskt att jag ska få en finne inatt BARA för att vi
ska ta kort idag!

Förresten så regnar det idag OCKSÅ så tar bilen dit och struntar i
att gå något på stan. Får se om jag känner för att fika sen efter fotograferingen
om jag hör av min till Karoliina.
Jag vet inte om jag skrev det men jag gjorde iaf en hallonpaj här för någon dag sen,
men jag har inte ens smakat den själv ännu får se om vi tar oss en bit ikväll. ;)

William ligger och sover just nu men han rör på sig massor så antar att han vaknar snart.
Men men. Ska vila lite själv nu.

Kommentarer
Postat av: lassika

Ja det blir inte alla gånger som man vill.

Det finns blåa band.

KRAMIS

2009-06-11 @ 08:38:54
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: tossan

jasså fick du se våra bilder ? .. hehe .. vadå på hennes kamera ??





jaa men man har ju tusen biler hemma fast det är kul att ha någon porffs bild med , orkar ej gå in och lämna in på förstoring eller nåtheller så hehe ..

2009-06-11 @ 14:38:25
URL: http://metrobloggen.se/pinkworld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0