Ikea för andra gången.

Även idag är det sjuuukt varmt.

Dagen började med att vi åkte och hämtade en
barnstol till William som farmor köpt. :)
Den är super fin, har tagit kort som kommer sen.
Sen åkte vi in och kollade i en stor tygaffär som låg
efter vägen och hittade fuskskinn som var snyggt så de
köpte jag till min kära hallmöbel så nu kanske den blir klar
i helgen? :)
Efter det åkte vi en TILL sväng till Ikea, var ju tvungen att köpa
ramar nu när vi fått korten hehe.
Så jävla snygga svarta ramar som dom har nu jag är HELT kär i dom. :)
Köpte även små mjukisdjur för 5kr st som jag ska göra en mobil
till badrummet så William kan ha något att titta på när man byter blöja.

Har sytt ett myggnät idag också till vagnen ska sy ett till Micaela också,
men hade inte tid idag.
Min symaskin är ju beställd och då inte från ett svensk företag så när den kom
så var det inte en svensk eluttags sladd med men så köpte henric en som
skulle passa men sen har jag inte provat den och igår så insåg jag att
han måste ha köpt fel (eller så har jag slarvat bort den som han köpte)
men iaf så är det samma till skrivaren hehe så lånar den. ;)

Nej nu har jag inte tid mera.
Vi åker till byn idag är trosa stadslopp ikväll.

Jaja, jag vet att ni vill se bilderna på William från fotograferingen men
de kommer tjata lite nästa vecka hehe. ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

då ska jag tjata varje dag :D



hur ska du göra den där mobilen? vill också ha nåt som siri kan kolla på när jag byter blöja

2009-06-26 @ 18:18:40
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: lassika

Vi vill se dom! Nä jag ska inte vara sån. Här är det varmt som bara den. Ska se om jag kan ta lite på fönstret i köket. Ser snart inte ut.

KRAMIS

2009-06-27 @ 09:12:04
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: Lena

Vi vill se, Maddes bilder! Vi vill se Maddes bilder! ;) Kram

2009-06-27 @ 12:11:32
URL: http://www.metrobloggen.se/Lelass

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0