Hela dagen. :)

Sen uppdatering.
Idag blir det en sen uppdatering har varit iväg hela dagen.
Morgonen så halvsov William mest och jag fick inte gå iväg då
vaknade han..
Sen vid tolv åkte vi till Tystberga till Jessica och hälsade och kollade
in hennes nya lägenhet som förövrigt var jätte fin.
Sen vid fyra åkte jag och William till Trosa eller först hämtade vi upp
morfar i Vagnhärad och sen till Trossen å handla och sen
till plast mormor. Där käkade vi gott, vi grillade kött och majskolvar
och färska champinjoner med vitlökssmör i ååååhh faaan
vad det var gott och så gjorde vi egna potatisklyftor och morötter
och så en sallad till de, behöver jag säga att alla tre var
såååå mätta? :P
William sov hela tiden vilket var skönt för både han och mig.
Han sov jätte bra i vagnen ute när jag körde den fram och tillbaka
lite då och då undertiden vi åt också det var ju ändå svalt på
kvällen runt sju då vi käka.

Efter de så åkte jag och droppade pappa (morfar) i Vagnhärad
och sen vidare ut på Sund till farmor och farfar.
Nu sitter vi här William sitter med hela handen i munnen och pratar
med mig samtidigt som jag skriver hehe blir lite kul då jag ofta
skriver det jag säger till honom. :P
Så ni får ha överseende om det är knasskrivet någonstans. ;)

Imorgon vet jag inte vad som händer Henric är i Sördetälje
och partajar så får väl se hans skick först. ;)

Ja men juste hos plastmormor så plaskade William med fötterna
i hennes pol han tyckte att det var helt oki.
Hehe jag trodde ju att han skulle skrika eftersom han vill ha så varmt
hemma när han badar men de gick kanon. :)

Nej nu ska jag busa med William innan vi ska sova.

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi ja siri börjar tycker det är supertråkigt att sitt eller ligga. mycket roligare att stå så hon ser överallt :p

sir har än så länge bara vänt sig ett halvt varv hehe. från sida till mage eller rygg. räknas väl inte riktigt kanske men ändå en början hehe



är du mycket upptagen fram till dopet? skulle vara kul att träffas innan så det int blir så stressigt hehe :)

2009-06-28 @ 08:17:15
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: lassika

Det låter som en jätte härlig dag.

Här är det inte så varmt idag bara 19 i skuggan. ja solen är bakom moln.

KRAMIS

2009-06-28 @ 12:38:00
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0