Fullt upp.

Dagen har bara sprungit iväg.

Började med att jag fick väcka William, usch känns hemskt när
han ÄNTLIGEN sover SJÄLV och bra. Men men inte mycket att göra.
Sen lämnade vi in vagnen på service och undertiden så shoppade vi.
Först kappahl köpte tre par kalsonger till Henric. :P
Sen en musse pigg body till Willilam, en body som var som ett linne och en body
som är ljusblå med vita prickar. Juste tossor också. :D
Har tagit kort på allt men orkar inte just nu.

Sen gick vi till skopunkten och jag köpte tre par skor TILL, fasiken
6par skor på mindre än en vecka, behöver jag säga att det INTE blir
fler skor på ett tag nu? :P

Efter det gick vi till Polarn o Pyret. dom hade SUPER rea.
Var tag tre betala för två i hela butiken plus att dom hade super utförsäljning
för att butiken ska stänga. Så jag shoppade på.
Köpte tre par mammajeans och NEJ jag är inte gravid men jeansen kostar
600kr nya och nu 75kr så jag tänkte att jag ska tjäna lite pengar på tradera. ;)
Sen köpte jag ett linne, en body, ett par shorts, två solhattar (en vit och en blå)
och sen ett par skor till William. Även en till sak införskaffades men kan inte
skriva det. ;)

Sen hämtade vi ut vagnen och direkt till min föräldrargrupp.
Sen efter det käkade jag med Atousa och Mirabelle i vällingby.
Super trevligt och tiden bara rann iväg helt plötsligt var klockan fem.

Så blev hem en snabbis och packa upp allt som jag hade handlar och sen
in i bilen igen för att hämta Henric och sen skulle vi bli bjudna på mat. :D
Skulle först till Bauhaus för att kolla bets och material till våran hallmöbel.
I helgen ska vi betsa om vardagsrumsbordet. :D
Så vi kommer att vara utan ett tag men vi får väl överleva hehe.
Sen in på City gross å handla krocketter som det skulle bli till middag.
Sen hem till Jonas å käka.

Jag och William gungade lite och de gillade han. :P Vi gjorde det innan vi
åkte hem.

Nu på kvällen har jag suttit och hållt på med att fixa en jävla massa bilder som folk skulle ha, hehe jobbigt men jag har ju lovat så nu passade jag på medans William faktiskt sover själv.

Nej nu är klockan MYCKET och jag är super trött och ångrar nästan att jag inte gick och la mig tidigare men men.
Imorgon borde det komma massa bilder. :P

Kommentarer
Postat av: nikita

Tänkte tipsa om en ny tävling i min blogg

Vinn ett presentkort hos Kiddoz värt 500:-

(leksaker, barninredning, doppresenter,hoppko,

barnvagnsskyltar, personliga tavlor mm)

Tävlingen hittar du här:

http://nikital.blogg.se/2009/june/vinn-ett-presentkort-vart-500-hos-kiddoz.html

2009-06-23 @ 03:13:42
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: lassika

haha tror jag vad jag vill på. Det är ju snart vinter då behövs det nya.

KRAMIS

2009-06-23 @ 09:53:09
URL: http://metrobloggen.se/lassika
Postat av: Lena

Hehe det var inte lite skor de ;) Kram

2009-06-23 @ 12:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0