Bilder på William och lite annat.

Nu tänkte jag kasta ut dom efterlängtade bilderna. ;)

Men måste bara påpeka min lillasyster Lena klagade lite
på mitt skoinskaffande. Hehe vänta du bara tills du och lillebror
kommer haha nog fan ska jag få dig att shoppa loss också,
du vet ju hur det gick sist. ;)


Så här ser det ut VÄLDIGT ofta nu för tiden. :P



Vi åkte hem till Henrics syster Karin och hennes familj.

Här är Williams...

Kusin Denise.                        Faster Karin.

  

Henric skulle ta kort men tog bara på min tatuering ist. :P


William hos Kusin Denise och farbror Kristoffer står bredvid och pratar.

   

Här är Williams pappa, farmor, faster, kusin Louise och fasters man.



William hamnade i knät hos Kusinernas kompis som han skrattade massor åt innan kameran kom fram.


Kommentarer
Postat av: Lena

Fina bilder :) Hehe är det där ett hot eller? ;)

2009-06-23 @ 20:22:56
Postat av: Madde

Till Lena.

Haha you will see. ;)

2009-06-23 @ 22:29:35
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0