Spricka i fasaden! - Det går bra nu?!

Ja idag var vaktmästaren här eller vad de nu är och kollade
på vårat källarförråd eftersom jag märkt att vi fått in vatten där.
Jag och Henric var ner lite innan han kom och lyfte bort kartongerna
(henric lyfte bort dom och jag stod där). Först förstod han inte
vart vattnet kunde komma ifrån så jag sa att "det är ju en spricka i hela
väggen kommer det därifrån" han hade inte ens sett den. :P
Men han sprang runt lite ute och inne och det visade sig att det är
en spricka i fasaden på huset och SJÄLVKLART går den till vårat
jävla förråd!
Nu får vi bara vänta och se hur lång tid det tar innan dom fixar fasaden.

När vaktmästaren var klar och allt så fixade jag lite med Julias kläder,
vi fick ju en del av Henrics mamma som jag har tvättat.
Så nu har jag lagt i ordning och ska tvätta st 60 och 62, har tvättstugan på
onsdag igen så passar på då tänkte jag.

Ska nog hoppa in i duschen nu tänkte jag sen ska jag ringa BM.
Får se om hon fått tillbaka mina prover.

Ska nog ta mig i kragen och ta någon magbild idag också var
ju väldigt länge sen sist nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

ja mer magbilder tack :D

2009-01-16 @ 11:24:17
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/
Postat av: sandra, Melinas mamma<3

Hej, Jga tycker vagnen är perfekt verkligen :D

vi hade en gamal brio vagn innan som inte hade svängbara hjul där fram...

Jag tycker den är helt underbar och köra denna vi har nu... lätt och svänga var vi än skall.. om man t.ex är i en affär så vänder den jätte lätt vagnen.. man slipper trycka ner vagnen och vända på jobbigt sätt.. det ända som kan vara lite jobbigt är om man skall gå upp på högtrottoar kant så kan hjulen ändra håll där fram... men det är ju enkelt och vrida den rätt igen... Hur skön som helst är den... sköna handtag och hålla i.. och man kan vända själva ligg/sittdelen... antingen ha den emot än, eller åt andra hållet så barnet ser utåt.. :)

Smidig och billigt.. tycker den var ett bra köp :)

2009-01-16 @ 13:10:47
URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0