Om idioten.

Har ju glömt att skriva om snubben vi köpte bilen av,
Henric var på krigsstigen här i förrgår tven hade strulat massor
och sånt och så ringde han bredbandsbolaget och hörde
då att han var på dåligt humör.
Så när han var klar med de samtalet fick han ringa till idioten. ;)
Hehe så när han ringer så säger han:
"Hej det är jag som köpte bilen"
Idioten svarar: "vilken bil jag har sålt många?" (han är typ bilförsäljare
eller har varit eller något liknande)
H: "9-5an Saaben, vi fick bara EN nyckel"
Idioten: "Ahaa... Det är du.. "

Haha jag tyckte de va kul iaf.. Men sen sa Henric att vi har pratat med
Saab (vilket vi har gjort) och att en nyckel kostar 900kr (egentligen
kostar en nyckel 690kr och sen 400kr att koda den)
Idioten svara då:"Jag har pengarna på tisdag så blir jag av med
er sen" Och så lägger han på.
Och jag hade ju sagt förut att HAN ska stå för iaf nyckeln,
så då får vi ju lite av kodningen också.
Haha. :P

Så nu håller vi tummarna på att han svara på tisdag och inte strular
massor och bara betalar så slipper VI honom sen.
Jag är sjuukt trött på honom och vill bara gå vidare nu.

Nu har jag även varit och handlat, blev faktiskt jätte dyrt. :S
Konstigt får ta mig en titt sen på kvittot tror jag.

Evelina och Saga kommer med ett tidigare tåg så det är skönt att
jag är färdig här hemma hehe. :D Ska typ sminka mig bara innan jag åker.

Kommentarer
Postat av: Anna

du har fått en utmärkelse av mig hihi

2009-01-30 @ 18:32:15
URL: http://rainbowarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0