Min blogg?

Just nu är jag tveksam, är bloggen verkligen MIN?

Aja, jag orkar inte bry mig mera.
Det menas med att JAG har släppt det och gått
vidare, vad du gör är upp till dig!

Henric springer runt som en yr höna,
han letar efter sina skolböcker, men tydlilgen
så saknas det en kartong och vart ligger
skolböckerna han behöver?!
Jo sååå jävla klart i DEN kartongen.
Hoppas att den kartongen är hos Henrics
föräldrar annars måste han köpa nya böcker vilket
INTE blir billigt. :(

Åhh vad jag hatar den här JÄVLA halsbrännan!
Inget hjälper, nu har jag fått rennie (stavning?) tabletter
av pappa ska prova om det funkar ist.
Fattar inte vad jag ska prova med efter det??

Aja nej nu ska jag göra något annat.

Kommentarer
Postat av: lassika

Ja det är inte lätt med halsbränna. KRAMIS

2009-01-16 @ 09:06:02
URL: http://metrobloggen.se/lassika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0