Mår kasst. :/

Usch idag mår jag inte så bra, eller nu mår jag inte så bra.
Känner mig yr och ingen energi alls.
Trodde att det var blodsockret som var lite kasst,
men det hjälpte inte att äta eller något så tydligen
var det inte det.
Det är ju tråkigt eftersom att jag skulle ha slingat Jessicas
hår idag så känner mig elak att ringa och säga att jag inte
orkar och kan göra det idag. :/
Hade ju varit skönt att komma ut och göra något också, inte
bara sitta hemma och må dåligt. Men känner att jag inte vill
sätta mig och köra bil när jag inte har så mycket energi.
Hoppas att jag mår bättre imorn så att jag kan göra det då på henne,
och så att jag orkar göra allt som var planerat.

Och händerna kliar som fan fortfarande,
det är så sjukt jobbigt att det kliar HELA tiden.
Men Julia sparkar på som hon brukar i magen så henne
är det nog inget fel på iaf. :) Skönt att hon livar runt även fast
att jag mår dåligt. Känns lite bättre då.

Och snart är det begravning också, suck.

Nej om man kanske ska lägga sig ner igen då,
känner att jag inte orkar sitta uppe mera. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0