JÄVLA internet!!

Vi har ganska mycket problem med vårat internet
just nu, väldigt irriterande då man inte kan titta på
ett enda tv program utan att det ska haka upp sig
fem tusen ggr?!
Sen när man sitter vid datorn så försvinner även internet
hela tiden, nu sitter jag med internet direkt från väggen
för att vi ska se om det funkar då.
Det funkar bättre det gör det men en gång har jag tydligen
blivit bortkopplad bra med msn ibland. ;)

Och bara för att jag skrev om det så blev jag det igen,
suck då betyder det att det inte alls bara behöver vara
att skicka ut en ny dosa till oss.
Aja ska vänta ett tag till och se hur många gånger till det går
ner sen ska jag ringa dom för vi skulle avvakta i en till
två timmar och de har gått ca en timme nu.

Och där tröttnade jag och ringde, internet gick ner massor.
Så nu sitter jag i telefon med dom och väntar, det gick ner medans
vi pratade också så han kunde ju se att det verkligen ÄR fel.

Nu har Henric kommit hem också från första dagen i skolan,
något som är positivt är att de kommer att bli sjuuuukt mycket billigare
nu när han får köpa student slkort. :D
Sen ska han minsan få äta matlåda hela tiden så tjänar man in lite pengar
på det också. Blir nog bra. :)

Kommentarer
Postat av: Isse

hej hopp syster:)

har nyss kommit hem inte kul att internett e så dumt mot dig kramar om..

gick de bra för han i skolan i dag då??

kram

2009-01-14 @ 16:26:12
URL: http://gatornaspalats.blogg.se/
Postat av: Isse

hej hopp syster:)

har nyss kommit hem inte kul att internett e så dumt mot dig kramar om..

gick de bra för han i skolan i dag då??

kram

2009-01-14 @ 16:27:24
URL: http://gatornaspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0